.

på gymmet

Kategori: Min träning

har haft så himla mucket att göra så jag har inte varit här på hela veckan.

sist jag var här så satte jag ett nytt personbästa : jag sprang i 30 min utan att stanna eller sänka farten. inte så jättebra kanske men för att vara jag med min kondis så var det fantastiskt och jag var så stolt över mig själv.

det var då. jag trodde idag att jag hade tappat massor men jävlar vad fel jag hade! idag sprang (ja, SPRANG) jag 40 (!!!!!!!) min!!! dessutom så hade jag ökat tackten idag, från 8,5 till 8,8. inte så mycket alls men ändå, om ni bara visste vilken skillnad det gör för psyket. fyfan vad jag är bra! :) så himla kul att träna när man känner resultat!

nu sitter jag i omklädningsrummet och chillar, råkade tajma dåligt med bussen. snart ska jag till elisa och umgås med henne och några fler, ska bli himla trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: