.

sluta lägga er i andras sexliv!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag berätta en sak som provocerar mig så fruktansvärt mycket. DETTA nedanför. En kompis på facebook delade denna status igår, någon random som har skrivit den. :
....Suck. Vars ska vi börja? "Tjejer: Ta inte av dina trosor bara för att han kallade dig vacker, ta av dom för att han älskar dig"
 
Min version: TJEJER! Ta av er trosorna när och för vem ni vill och känner för det. om du är kåt och attraherad av personen så knulla bara, kör hårt! Ingen, absolut ingen kan komma till er och säga vad som är rätt eller fel och vem ni ska och inte ska sära på bena åt. sex behöver inte alltid betyda kärlek. Du bestämmer själv över din egna kropp och över dina luster, behov och beslut. Och en annan sak. Ärligt, hur ofta tänker man "om jag blir preggo nu så blir han en bra farsa" ? Eller ja, jag har aldrig tänkt så om dom jag har legat med iallafall.
 
Förstår verkligen inte varför sex ska vara så fruktansvärt märkvärdig? Pöka och var glada, och lägg er inte i andras sexliv. Tycker att det är så synd när folk säger emot sina egna principer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: