.

aldrig mer

Kategori: Allmänt

HEJ.
 
Jag tänkte bara säga att jag aldrig någonsin tidigare har haft så stor fylleångest som idag. Hade nog liiiite för roligt igår...
 
Jag och Gabbe drog först på två förfester och sen blev det o'learys. Älskar det stället , har alltid jätteroligt när jag är där.
 
Det är pinsamt att erkänna det en stor svaghet för mig när jag dricker alkohol är att det går fort. Jag är otroligt lättpåverkad och har svårt att märka när det blitt ett glas för mycket. Somsagt, pinsamt men jag är väl medveten om det.
 
Jag drack champange för första gången i mitt liv hehe. Hamnade uppe i vippen med ett gäng främlinger som hade beställt dyrskumpa, och hur oartig jag än kan vara så kunde jag inte tacka nej till det. Kostar det så smakar det , tänkte jag. Jag hade fel. Den var skitjävla äcklig och jag mår illa när jag tänker på det. Jag lyckades dricka upp det iaf, duktig idiot. Tror jag.
 
En annan oskuld som rök igår var shotning, något jag aldrig har lyckats få till utan att spy förr. Gabbe tog sig an utmaningen att lära mig det och hon gjorde det med bavuor, minst sagt.
 
Det är med andra ord inte särskilt konstigt att saker och ting gick käpprätt åt helvetet igår. Emil hade en jävla grinmaja att tämja och jag började böla över att "Du älskar inte mig" "Du är inte ärlig" "Vi är så jävla olika" för att avsluta med ett "JAAAAAG SAKNAR MIN MAMMA" . Alltså jag skäms, har nog aldrig skämt så här mycket tidigare. Gissar på att jag kommer få höra detta låååångt framöver.
 
Är glad över att jag inte dricker oftare än vad jag gör hehe.
 
Min fina darling, älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: