.

skitdag

Kategori: Allmänt

skitdag. Den här dagen kan ta sin hand, köra upp den i ett illaluktande anus, gräva runt lite, greppa en hög med skit, ta ut handen och stoppa den i munnen. så less är jag.
 
Jag gillar egentligen inte att klaga på att dagar har varit allmänt dåliga för det sprider så tråkig energi, men idag är ett undantag. JÄVLA skitdag. Allt har varit emot mig känns det som. Det har varit väldigt stressigt på jobbet, saker har ramlat på golvet, otrevlig coop-personal osv. När jag sen sitter i bilen påväg till pappas garage för att byta däck så tänker jag att dagen inte kan bli sämre. Joho det kunde den visst det, upptäcker till min stora förtjusning att mina nya däck och fälgar inte passar.. Hejdå tre tusen kronor.
 
Nåja, det löser sig.  Det komiska är att jag hade räknat med en kostnad på ja, ca. 3000 kr till nya däck och fäljar, sen så sa pappa att jag bara behövde två nya däck och en ny fälg. så jag tänkte "Vad bra! då kan jag skänka en massa pengar till välgörenhet istället. så jag skänkte 1500 kr till skitungarna. Jaha nähä , då behövde jag visst 4 nya fälgar och 4 nya däck.
 
Pengarna gick till något bra iaf och det är det viktigaste :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: