.

våga vägra instagram

Kategori: Allmänt

Något jag stör mig på:
 
Idioter som våldtar hashtagar på instagram. IQfiskmåsar, som hashtagar vartenda ord de skriver, tex: #Nu #Har #Jag #Bajsat #Det #var #löst #och #luktade #äckel #päckel #skönt #bajs #aldrig #mer #ärtsoppa #swedish #girl #blue #eye #Follow #me #and #i'll #follow #you
 
 
..... alltså, jaha
 
Jag är ju en funderare när det gäller allt, och jag kan inte låta bli att fundera, hur tänker de? sitter de själva och söker på massa random ord på insta? För det är ju de som är grejen med hashtags, att man ska kunna söka på ett ord och så kommer folks taggar upp.
 
Slutsats:
Folk som våldtar hashtagar får mig att tappa hoppet för männskligheten, samt får mig att vilja bli expert på att hacka datorer så att jag kan SPRÄNGA deras mobiler så att de aldrig, ALDRIG mer kommer in där.
 
okej, kanske inte, men nästan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: