.

.

Kategori: Allmänt

min lördag var helt underbar! Först jobbade jag till klockan fyra, sen var det raka vägen till O'learys där fina vänner och MAT väntade. Jag har nog aldrig känt mig så ful och äcklig tidigare (brukar liksom inte bry mig) men igår.. Jag var osminkad och hade massor av finnar (är inte van vid det, kändes ovant och obekvämt att helt plötsligt ha en vulkan på hakan), dels hade jag myskläder på mig och dels så STANK JAG FISK!! Bra kombo..  Att mina vänner och pojkvän var smoking hot gjorde inte heller saken bättre :)
 
 
Men iaf, jag hade stört kul! Maten var jättegod och sällskapet var bäst. Fina fina vänner♥ Jag testade förresten en ny drink igår, sur jävel heter den och är vad namnet avslöjar, jävligt sur. Den är knallblå och rör verkligen om smaklökarna, först är den förbannat sur och så småningom går det över till banansöt. En perfekt drink att smutta på, jättegod om man gillar surt.
 
Jag, Tobbe, Jocke.L och min underbara Gabbe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: