.

blääblääblääää

Kategori: Allmänt

jag är sjuk.... Förra veckan så skaffade jag gymkort, hade världens motivation för att träna och allt. Efter två underbara träningspass så blir jag sjuk?! Det måste verkligen ha slagit hårt mot pansiokroppen min. Så nu sitter jag hemma och söker jobb och är bitter.

Egentligen är jag inte sjuk sjuk, mest är jag bara krasslig och risig, men på torsdag, om fyra dagar ska jag fara till kalix och klämma firrar på rom i en hel månad, och då kan jag bara inte vara sjuk. Så det är de jag gör nu, kryar på mig i förebyggande syfte.

Det blir första gången jag är i kalix, spännande! tidigare har jag bara åkt igenom så det räknas inte.

Hockeysäsongen har dragit igång igen. yeeeey! skulle egentligen vara på hemmaderbyt igår men det fick jag snällt ställa in och sälja biljetten. så surt, hade verkligen sett fram emot den matchen :(

istället blev det middag och heja från soffan med några trevliga på Hertsön, så egentligen gör det inget att jag inte var på matchen för det var himla trevligt ändå!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: