.

Planer för helgen! åååh längtar

Kategori: Allmänt

först och främst:
FREEEDAG!!
 
 
Imorgon är det fredag, underbart! mitt schema är fullspäckad nästan hela helgen, imorgon ska jag först åka till porsön och tvätta kläder, tråååkigt! men då får jag ju även, förhoppningsvis träffa mina kära "sambo" vilket blir kul, saknar han! Sen ska jag åka till örnäset och hämta Ansky på dagis, gå med henne och hämta ett paket som äntligen har kommit (föll pladask för muminboden.se, en dag lyckades jag hålla mig innan det kliade för mycket i fingrarna... nåja, ska bli spännande.) och så ska jag och Anya ha en rejäl syskonmys dag. hehe, lär väl bli att vi bakar chokladbollar som vanligt.
 
OCH på lördag ska jag vara hela dagen på brandstationen på info dag för tjejer som funderar på att bli brandman, längtar ihjäl mig!!! När jag var liten så var mitt drömyrke att bli just brandman :) Jag är jätteförväntansfull och nyfiken verkligen, det ska bli så spännande, spricker snart! 
 
Sen när jag är klar där så hoppar jag på första bästa buss till piteå för att spendera natten med min pärla Sofie, som jag har saknat henne ♥ Jag skulle nog säga att hon är min allra tryggaste vän.
 

ÅÅÅH, förresten , idag är det ingen vanlig dag, nej för det är HANNAS FÖDELSEDAG!!! Grattis hjärtat!! Jag gillar egentligen inte att ge gratulationer annat än face to face men, när vi ses så ska vi fira dig ordentligt lovar jag ♥
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Ååååh!! TAAAACK Rebecca! Vilken gullig gratulation :D Den bästa jag fick faktiskt. Så söt du är :D!! <3

    2012-10-05 | 11:36:55
    Bloggadress: http://hawnah.blogg.se

Kommentera inlägget här: