.

matvaruaffärns största grupptrycksoffer

Kategori: Allmänt

Brukar ni också falla offer för halva priset varor?
 
Det är så typiskt, vilken påverkan halva priset lappar har på mig. Jag måste ha någon slags inbyggd radar som gör att jag dras till dom och vips- så har jag köpt allt möjligt skrot jag inte ens visste att jag behövde.
 
Som till exempel igår när jag och Emil var på coop, vi skulle bara handla frukt, yoghurt och chokladmjölk. Tror ni inte att det står flera kungvagnar i rad vid mejeriavdelningen, smockfulla med halva priset grejer? Jag hade lilltån i paradiset och gick wild and crazy, och det slutade med att detta fick följa med till kassan och senare hem:
 
 
till mig: sminkborttagningsvåtservetter (låååångt ord haha) och sminkborttagnings... eeh.. tvål?

och till Emil: clearasill grejer mot finnar och skit. 
 
alltså... Ja, Emil grejer var väl ok, bra att ha liksom. Men mina?! Jag använder ju inte ens smink! jaja,  om jag någon gång börjar göra det så antar jag att jag är redo. Vilket grupptrycksoffer jag är haha ååh!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: