.

jag kokar!!!

Kategori: Allmänt

Alltså jag är så jävla jävla arg! Jag är så TRÖTT på allt rasist skitsnack på facebook. Folk startar olika grupper där andra visar sitt jävla samtycke genom att trycka på gillaknappen, jävla grupptrycksoffer vissa är!
 
 
Det aktuellaste just nu är ju detta med att sossarna har föreslagit böneutrop varje fredag, alltså EN gång i veckan. Ka-la-ba-LIK. Folk är som tokiga! Varför reagerar inte alla på samma sätt när det gäller kyrklockorna, så är mycket oftare än en gång per vecka?  Och vad spelar det för någon roll med lite böneupprop?!
 
Ni kristna, ni tror ju på samma gud som muslimerna , har ni glömt det?
 
Åh jag är så arg att jag inte ens får fram några ord hahah....
 
 vi kan gå vidare. Jag har 5 stycken facebookvänner som gillar gruppen "nej tack till moské i sverige" och hela 20 stycken som gillar gruppen "om den svenska flaggan kränker dig så kan jag hjälpa dig att packa" (bara namnet är ju så jävla töntigt)
 
 MEN!! Favvobloggaren ladydahmer har redan skrivit ett inlägg om det, och eftersom hennes budskap är till för att spridas , och för att hon prickar mitt i prick, så printar jag det istället;
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Men guuud Rebecca. Den där gruppen gick jag med i då jag knappt kunde stava. Nä, men i början av min Facebook-karriär skulle jag tro, då när gilla-grupper var superpopulärt. Nu bryr jag mig ärligt talat inte om varken den svenska flaggan, om rasister, om icke rasister eller om utlänningar. Meeen, jag ska gå ur gruppen nu med det samma i alla fall!

    Svar: haha förlåt, inser verkligen att jag överreagerade , var bara så himla arg, har tänkt ta bort det men har jobbat hela dagen fram tills nu :) men ! nu tar jag bort bilden och jag ber än en gång om ursäkt!! <3
    Rebecca

    2012-10-02 | 22:00:43
    Bloggadress: http://hawnah.blogg.se
  • Anonym säger:

    För ett tag sedan när jag ville se vilka av mina vänner var ''rasister'' så blev jag chockad av att hitta Emil Bolander med i båda ovannänmda... tycker bara att det är lustigt..sorry

    Svar: Hej anonym, jag vet! visst är det lite lusigt, det håller jag med om! Jag och Emil har otroligt olika åsikter när det gäller sånt, om du förstår vad jag menar. Han är inte rasist, MEN, han har många åsikter som jag inte alls överhuvudtaget håller med om.
    Rebecca

    2012-10-03 | 02:54:05

Kommentera inlägget här: