.

Idag är det ingen vanlig dag...

Kategori: Allmänt

NEJ FÖR DET ÄR LILLIS FÖRDELSEDAG!! HURRA HURRA HURRA  ♥
 
Idag fyller alltså lillasyster Elin hela 17 år, galet!! i mina ögon kommer hon alltid vara min lilla bäbis.
 
Elin, om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag älskar dig fett mycket. Du är min livs första bästa vän och du är en av de få personer som står mig allra närmast. Du är underbar, helt fullkomligt jävla underbar och fantasktiskt genomgó. Och du vet , att om nån är dum mot dig så ringer du bara mig, syrran fixar! eller hur? Puss puss puss söstra mi ♥♥♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

  • elin säger:

    tack goggo! jag älskar dig så otroligt mycket världens finaste syster, utan dig skulle jag inte klara av nånting <3<3<3

    Svar: puss puss söstra mi <3 och det skulle du visst det , du är starkare än du tror ! <3
    Rebecca

    2012-10-02 | 07:47:51
    Bloggadress: http://elinharila.blogg.se

Kommentera inlägget här: