.

Den perfekta vinröda klänningen

Kategori: Allmänt

Min jakt efter den perfekta svarta vardagsklänningen fortsätter. Igår tog jag hjälp av Hanna på en snabbvisit i smedjan. Någon svart klänning som faller mig i smaken verkar inte existera, däremot hittade jag två andra, en grå på lindex (som jag inte köpte) och en vinröd på vila (som jag köpte)
 
Den är typ finast i världen, jag älskar den! Den sitter som ett smäck på min kropp. jag gillar att den inte är särskilt urringad framtill utan istället är det på ryggen, så snyggt! Här har ni verkligen en typisk "RebeccaKlänning". Däremot så är jag lite tveksam till om jag ska behålla den eller inte... Dels så  sitter den konstigt på mina axlar (förvånad? nej) (ni kanske ser att den "hänger" lite där? och dels så vet jag inte hur den kommer sitta på mig om några månader, pga. min träning. Kanske blir jag större än vad jag är i dag , eller så kanske jag blir mindre? Det vet jag inte, men jag har beställt hem proteinpulver OCH fettförbrännande piller haha , så vi får se vad resultatet blir ;)
 
Iaf, den kommer somsagt från vila och kostade mig 399 kr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: