.

Day 02 - Where you’d like to be in 10 years.

Kategori: Allmänt

Jag formar om frågan lite: vars jag TROR att jag är om 10 år.
 
Om tio år är jag gammal, 30 år. Förhoppningsvis har jag utbildat mig till något och har ett jobb där jag kämpar för andras rättigheter. Kanske jobbar jag på rädda barnen eller inom röda korset, eller så är jag kanske ute på krisdrabbade områden, kanske som brandman. Jag hoppas iaf att vid denna tid att mitt liv går ut på att göra andras liv bättre.
 
Jag hoppas att jag vid 30 år är frisk och lycklig, även att min familj är det och att inget traumatiskt händer under tiden. Jag hoppas att jag njuter av livet och har en stark personlighet.
 
Jag hoppas att jag har barn vid den här åldern och att jag är lyckligt kär och att jag och min bättre hälft bor i ett stort, fult kråkslott med massor av torn och knasiga vinklar.
 
Kanske, kanske kommer jag inte hinna få några egna barn, eftersom vi har livmoderhalscancer i släkten.
 
Eller så får jag kanske tvillingar, eftersom även det finns i släkten.
 
Kanske bor jag inte kvar i sverige, och kanske är jag en flyttfågel som inte har något riktigt hem. Men om jag gissar så tror jag att jag bor i södra sverige, i mina drömmars stad. Vilken det är , det återstår att se.
 
Egentligen så spelar det inte så stor roll vars jag hamnar, så länge jag har min familj och dom jag genuint älskar nära mig.
 
Fast å andra sidan så är jag en ensamvarg, så vad som helst kan egentligen hända.
 
Och om jag känner min magkänsla rätt så kommer jag nog inte bli så mycket äldre heller, eftersom jag länge har känt på mig att jag kommer dö ung. Jag kan ha helt fel, och jag hoppas att jag har helt fel, men en magkänsla är alltid en magkänlsa
 
Ungefär så tror jag att mitt liv ser ut om 10 år
 
Liten Becca, som ska ut på sitt första uppträdande inom cheerdance

Kommentarer


Kommentera inlägget här: