.

bort med oskulderna

Kategori: Allmänt

Idag har jag förlorat hela TVÅ oskulder, snart tre till och med!!
 
För det första så hade jag min första körlektion idag, och det var alltså första gången som jag körde bil. lektionen gick skitbra! Tycker att det inte alls är så svårt som jag trodde att köra bil och min körlärare har en förmåga att lära ut som skänkt från ovan, känns jättebra att köra med han.
 
Sen, oskuld nummer två är att jag har varit på mitt livs första zumbapass. Det var super-roligt men ganska svårt faktiskt, men ge mig några fler pass så sitter det nog! Som tur är så har jag dansat i många år, men jag har också haft många års uppehåll men lite satt iaf kvar. :)
 
Oskuld nummer tre är att Emil håller på att installera sims 2 åt mig. Det pirrar i hela kroppen typ, älskar sims ett! tidigare när jag bodde hemma så försökte jag installera sims 1 på min stenåldersdator men den kraschade, poff sa det.. Hehe. Tidigare , för några år sedan när jag spelade sims 1 så brukade jag göra gubbar som föreställde folk jag inte gillade, sen såg jag till att dom dog. Mogen flicka_92 ;)
 
 
Idag har varit en jävligt bra dag! imorgon blir det jobb i fiskdisken, det är skaldjursfest där så passa på att köp skaldjur från mig vettja! Sen så säljer dom förstklassig löjrom, med samma leverantör som kungahuset har, inte illa va? 1300 kr/kg kostar det :):) //mvh smygreklam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: