.

Näsan mitt i boken

Kategori: Allmänt

Hej! jag och Emil vaknade jääättesent idag, halv två närmare bestämt. Ångest! Hela dagen har jag pluggatt körkortsteori, ligger lite efter i det så nu jävlar måste jag skärpa mig. Det är ju de många gör fel när dom ska ta körkort, att dom bara fokuserar på själva körningen och skjuter upp teorin till dagen före provet, vill verkligen inte att det ska hända mig.
 
Angående en annan sak. Boende. Det börjar bli lite kritiskt nu, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Flytta hem till morsan= en mycket tillfällig lösning som innebär massor av bråk samt noll rutin. Låter inte särskilt lockande. Bo med kompisen i Porsön, där alla mina saker är= Funkar inte. Vi stör varandra väldigt mycket och det funkar bara inte. Ska hämta mina grejer så snart som möjligt. Bo hos Emil som jag har gjort i nån månad nu= känns jävligt taksigt mot hans föräldrar. Emils pappa är sjuk och behöver lugn och ro omkring sig. Det är inte deras fel att jag "inte har något hem".
 
Så vad gör man. Jag står tvåa på en lägenhet i Öjebyn. vi ska åka och titta på den snart och OM vi får den så tar vi den. Den är stor och billig, men läget är inte det roligaste. Däremot så får vi flytta in i den snart om vi får den, första december för att vara exakt och det är lätt att pendla både till piteå och luleå om man bor i Öjebyn. Det känns som att det bra väger tyngre än det dåliga och man måste ju prova på saker. såååå :)
 
Hur jag gör med mitt gymkort om jag får lägenheten vet jag inte. Fan, vill inte säga upp det, älskar mitt gym... åååh det är jobbigt att bli vuxen..
 
Menmen, jag ska bara ta mitt körkort sen är jag FRI. Längtar!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: