.

happy halloween

Kategori: Allmänt

Imorgon ska vi fira halloween i piteå. ser så mycket fram emot att supa skallen av mig med träffa min favvotjej Sofie♥  Halloween är typ det roligaste jag vet, av alla högtider på åter så är halloween men absoluta favorit.
 

Men iår känner jag mig så himla otaggad på att klä ut mig. Mina kläder suger och jag har knappt bestämt mig för vad jag ska vara så jag funderar på att bara vara mig själv. Oppa becca style, liksom.
 

jag har två alternativ när det kommer till utklädnader. Antingen är jag lilla my med en för mörk röd klänning och orange hår (vilket jag inte alls kommer känna mig fin eller bekväm i) eller så ska jag vara en french maid med ett förkläde som jag måste sy själv ( kan ju inte påstå att jag är invigd i syvärlden.)
 
 
eller så är jag bara mig själv somsagt. Det är de jag känner för allra mest faktiskt..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: