.

Halloween 2012

Kategori: Allmänt

Och så var Halloween över för iår. Jag och Emil åkte till Piteå och spenderade helgen med Sofie och Tim. På fredagen blev det förfest och utgång, som tyvärr inte slutade så jättelyckat. Men jag hade kul ändå, hade nog vart roligare om vi skippat utgången och stannat på förfesten istället :)
 
Lördag och söndag spenderades med att bara vara. Jag och sofie tog en promenad och pratade om saker som jag bara kan prata med henne om. Fina underbara vän, världens bästa. Hatar att hon har flyttat till piteå.
 
Helgens absoluta höjdpunkt var ändå när jag av en ren slump träffade herr och fru Lindström. Underbaraste människorna på jorden, typ. Tycker så mycket om er! ♥
 
Önskar verkligen att jag hade hunnit träffa Jensan och Amanda också, men det finns fler tillfällen :)

 lite bilder i en jävligt ramdom ordning:


Min kossa♥

Under förvandling, innan mitt hår blev orange

Traditioner är till för att följas! varje gång jag och Soffan festar med varandra så kör vi all in på piggelindrinkar. MMMM! supergoda och superfarliga, efter första drinken ser man dubbelt.
Lilla myyyy och en... eh.. Sur snut.


jenta mi♥

Haha, den här bilden är ett mysterium! Varken jag eller Sofie har någon som helst aning VARFÖR hon har toapapper hängandes på axeln?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: