.

Finaste tapeten i hela världen!

Kategori: Allmänt

Att jag är en sucker för mumin är ju inte direkt någon nyhet. Jag samlar på mig allt jag ser, bara där är i muminmotiv.
 
Första gången jag verkligen fick upp ögona för dessa underbara troll var faktiskt på en tapetaffär. En kompis hade köpt en lägenhet och skulle nu välja ut en fototapet. Jag stod och bläddrade i en katalog med "barntapeter" och där fann jag den, världens finaste tapet, mumin och snorkfröken som sitter och gosar. På den vägen är det. Jag har i och för sig inte tapeten (än, men det kommer) men jag har mycket annat i mumin, tex en kastrull.
 
Mumin är typ det finaste jag vet.  När jag funderade på att köpa Jeffry Campbell skor för 1700 kr så ångrade jag mig och köpte mumingrejer för 1300 kr istället, och var så himla nöjd över valet.
 
Iallafall, såhär ser den ut, världens finaste tapet:
Jag är kär! så himla fin och jag längtar ihjäl mig efter ett hem med den. vill ha den i varje rum typ, hehe.(Bild lånad från photowall.se)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: