.

NY BIKINI för fan!!

Kategori: Allmänt

ååååh ångest, jag saknar min tungpiercing. hur kan man ens sakna en PIERCING? Det är ju sjukt.  Kanske tar och gör om den, fast det finns ju en anledning till att jag tog ut den för ungefär ett år sedan, den slet verkligen på tänderna så det kändes ovärt att bli tandlös på kuppen.


Jaja, här sitter jag med magkatarr och urinvägsinfektion, haha skönt att ha två flugor i en smäll iallafall. Min familj är i Thailand och jag DÖR av avundsjuka! haha, desutom är min mage som en ballong, jättesvullen och spänd på grund av magkatarren, känner mig lagomt fin.

Nåja, jag jobbar på här hemma i sverige, och när dom kommer hem fattiga och utvilade så är jag rik och sliten :)

Snart fyller jag 20 år och det planeras dunderfest, längtar! jag fyller dessutom år på fredag den 13:de, kan det bli bättre ?!


Idag är det... söndag? eller ja, måndag egentligen men det känns fortfarande som söndag. Jag har krigat igenom 4 jobbnätter denna vecka så nu är min dygnsrytm och tidsuppfattning helt åt helvete. Imorgon (idag) hoppas jag på mera jobb, såklart! Arbetsnarkomanen inom mig hoppar ihjäl sig av tillfredställelse!


Förresten! jag har köpt en  ny bikini! Jippi, som jag har SÖKT. min kropp är så oproportionerlig, jättesmala vader men breda lår. Jättesmala axlar men bred bröstkorg. Typ. Nog för att jag älsakr min kropp, det gör jag verkligen, men när det kommer till att hitta kläder som passar så är det inte lika lätt. Till exempel BH:ar har jag jättesvårt att hitta någon som passar mina myggbett ;)

Men iaf, jag har tillslut hittat en bikini, såhär ser den ut:


amaaaagad porr ju Why so serious?

och här har ni syrrans reaktion när hon såg den:

Va FAAN har du på dig, seriöst?!?

hahaha ååh orkar inte vara nån faschön-tönt, det jag tycker fint det tycker jag är fint , och då får alla andra tycka precis vad dom vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: