.

För en gångs skull är jag en i mängden..

Kategori: Allmänt

Det blev inge nattjobb inatt, men imorgon, lördag och söndag, då! :)

Min syster och pappa kom hem från thailand idag, och Elin hade köpt massor av fina presenter till mig, så snäll ♥

Bland annat så fick jag den populära och omskrivna twisted usabikini, som typ alla springer runt i iår. Och den är så fin!! Jag har en tendens att bojkotta saker som är populära , "bara för att" , och sedan börja använda de när de ha minskat i populäritet. Jag är sån, helt enkelt, lite konstigt kanske, men ja..

Men denhär VÄGRAR jag bojkotta, åh så fin, och ÅH så fint trosorna sitter! Däremot är överdelen ganska stor, men det struntar jag i , så länge tuttar hänger med så är det väl lugnt.. jag kommer använda den flitigt iallafall :)

Tusen tack Elin ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: