.

detta är påväg hem till mig!♥

Kategori: Allmänt


Vad jag älskar hemsidan Zalando, ni anar inte !! Dom har så himla mycket fina plagg och skor, jag får bara beslutångest från helvetet av att gå in på deras hemsida. Verkligen en onlineshop med min smak ;) Hoppas bara att allt passar och att de är lika fina i verkligheten som de är på bild♥

Tänk er denhär klänningen på hösten med ett par heltäckande svarta strumbyxor, åååh.

Och dehär när det regnar, drömmen! jag hatar att bli blöt om fötterna, HATAR. Lika mycket som jag hatar att frysa om händerna, därför har jag alltid, året om med mig mina skinntummvantar i väskan, och jag använder dom nästan lika flititg på sommaren som på vintern. Mina vänner tycker att jag är störd.

Och tänk er denhär, också med svarta strumpisar, jag dör lite, så fint!!

Mina absoluta favvoplagg är klänningar och strumpbyxor, som ni kanske märker, hehe :)

Kan ni gissa vad jag har på mig i skrivande stund?!

nämligen;


KLÄNNING OCH STRUMPBYXOR!!!


Jag borde egentligen sova nu, jag har (som vanligt) jobbat natt och ska förhoppningsvis jobba även nu inatt, men jag måste cykla förbi apoteket först och hämta ut p-piller, har skjutit på det rätt länge nu. Fast jag och Emil ses ju typ aldrig så det finns ingen risk för bäbisar ;)

DESSUTOM SÅ KOMMER MIN UNDERBARA LILLIS HEM!! så då blir det bara att snällt lämna tillbaka rummet
:( som jag har saknat henne ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: