.

känslan av att få göra vad man vill, bara för att man kan...

Kategori: Allmänt

(om ni är sugna på att läsa världens mest tråkiga blogginlägg, varsågoda:)

Urk. Jag trivs verkligen inte i eget rum. För det första så har jag flyttat sängen så nu står den vars Elins säng tidigare stod, och jag är inte alls bekväm med det. Vi har varsin dagbädd (sånna där billiga i stål från Jysk som alla andra har, typ) och jag sover alltid emot gallret. Eller , egentligen emot väggen, men tidigare så hade jag ingen vägg så då blev det gallret, nästan samma sak. Men nu är sängen vänd, så när jag ligger vänd åt det hållet som jag brukar ligga emot så finns där varken galler eller någon vägg, och det gör mig gaaaaalen!!!

Tanken slog mig idag att nu när jag har EGET rum så är det ju faktiskt bara jag som bestämmer över det, så jag vände sängen, helt enkelt. Grannarna under var nog inte så jätteimponerade över att jag möblerade om vid tolvtiden :) hehe det ser jättekonstigt ut men skitsamma.

Såhär har normala människor sin säng:




såhär har jag den:


mycket bättre ;)

(JA jag sover fortfarande med nallar! Fick dendär stora nallen av pappa när jag gick i sjuan, det var den som lärde mig att tungkyssas haha , nu vet ni!)


Klockan är halv tre och jag är inte ens trött? kul liv, de senate månaderna har jag gått och blivit en riktig nattöggla. Men jag gillar det. Helt plötsligt har jag lärt mig att umgås med mig själv, att vara ensamen. På natten så sover ju de flesta andra och det är alldeles tyst. Jag har rätt många tankar som snurrar och far i skallen, jag har helt enkelt inte tid för att sova.


Imorgon är det alla hjärtans dag. Jag och min kära har inget speciellt planerat, vi är liksom sånna, tar dagen som det kommer, inte särskillt romantiska. viktigaste för mig är att jag får vara med honom, vi behöver inte krångla till det :)

Jag älskar Emil så himla mycket!! jag har lyckats haffa världens finaste kille :) 

Kommentarer

  • Jensan säger:

    Du är ju inte normal ;) miss u <3

    2012-02-15 | 18:45:21

Kommentera inlägget här: