.

DAY TWO: Nine things about yourself.

Kategori: Allmänt

1. Jag hatar otacksamma människor, vidrigt är bara förnamnet.

2. Jag är livrädd för att brinna inne, därför undviker jag trånga utrymmen, stora folkmassor och jag försöker alltid hålla koll på vart  nödutgångarna är placerade.

3. Mina naglar är jättesmå! Ni skulle se min lillfingernagel, den existerar knappt.

4. När jag var liten var jag avundsjuk på andra barn som hade utåtstickande navel.

5. Jag skulle kunna leva resten av livet på att enbart äta frukt, bär och grönsaker.

6. Jag har en god föreställningsförmåga och kan tänka mig in i andra människors situation.

7. i och med en öroninflamation som jag hade när jag var liten så har jag slappa trumhinnor, vilket innebär märkliga ljud i öronen samt dålig balans.  ex. om jag står upp, mitt i allt kan jag tippa bara sådär. Även att stå rakt kan vara lite klurigt för mig. Emil tycker att det är sjukt kul.

8. Jag är extremt lik min mor  utseendemässigt i hennes unga dar. Hela mitt liv har jag fått höra " du är såååå lik Åsa när hon var i din ålder".


mamma ca. 15 år, jag 19 år. bortse från åldersskillnad och det
fakrum att jag för ovanlighens skull har smink.

9. Jag är inte rädd för vad andra människor tycker och tänker om mig.  Jag vill inte vara en människa som smälter in i alla sammanhang, som ser ut som alla andra och som tycker som alla andra. Hellre en dårfink än en dönick.

10. Familjen betyder allt för mig, jag skulle kunna dö tusen gånger om för dom.

11. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker och agera, personligen så anser jag att jag har ett starkt civilkurage.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: