.

DAY ONE: Ten things you want to do before you die.

Kategori: Allmänt


1. Utbilda mig

2. Skaffa körkort

3. Bo i  min egna villa villekulla med knasiga färger, fönster och former.

4. Uppleva det bästa, och värsta av vad sverige har att erbjuda

5. Tatuera mina syskons namn, för dom är fullkomligt underbara 

6. Flytta till Thailand

7. Lära mig thailändska

8. Hjälpa barnhem i Thailand

9.Rädda någons liv

10. ligga i respirator och donera allt möjligt tänkbart till människor som behöver det.
Då slipper jag känna att jag har dött i onödan.


Kort och gott, jag vill kunna ligga på dödsbädden, ung som gammal, och känna att jag gett andra männiksor, främlingar som närstående, en  chans och mening att fortsätta leva och uppskatta om sitt liv.

hehe härliga framtidsplaner va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: