.

blööö

Kategori: Allmänt

Kan inte fatta att jag är tre skolabeten ifån att bli fri från gymnasiet, helt otroligt. Idag skickade jag in analysfrågorna till religionen och därmed är den kursen klar, nu har jag bara svenskan och småföretagandet kvar. overkligt! ska bli så himla skönt, kan lova er att på studenten kommer jag vara den som skriker allra mest av lycka. Och jag kommer inte sakna ekonomiprogramet eller hackspetten ett skit! Siffror och sånt har aldrig någonsin vart min grej så jag fattar inte att jag valde de. Fast i och försig, det låg ju inte särkilt mycket baktanke i beslutet utan jag bara tutade och gasade.  Nåja, tre år har man lyckats trampa igenom! såsmåningom ska jag läsa svettsarutbildningen på komvux, har ganska länge ångrat att jag inte  valde att börja itek så nu får jag en andrachans :) dock vet jag inte om det blir nu i år eller nästa år, de ville helst att man skulle vara 20+ nämligen, men med lite tur och hopp går allt...har ju faktsikt fördel att jag har en köttgrotta mellan bena i detta läge då de vill ha in tjejer.

Appråpå tur, igår vann jag en biljett till studentutsparken som kommer hållas på olivers på studentnatten. första gången någonsin jag vinner något typ, haha! glader blev jag iaf :) dock har jag redan köpt förköp dit så det blir att bjuda med en otroligt trevlig prick, jättekul ju! :)

haha tanken slog mig precis att eftersom jag har lösenorsskyddat bloggen är det bara jag och Emil så kan läsa detta, så.... Hej älskling! ♥ Haha typ schitzo detta känns helt plötsligt.

är glad över att alla lektioner är slut i princip, då kan jag hjälpa till i restaurengen. Family first!

Justja, haha idag gav jag Anya Tuchpennor (stavas det så? jaja, idag gör det de.) och hon blev jätteglad. Vad har vi lärt oss av de? jo, man ska aldrig lämna en treåring obevakad med tushpennor,(oops, ny stavning visst..) det kan sluta såhär:



haha surskit ♥

Ni  förstår,  hon ville sminka sig som en prinsessa runt ögona. hon lyckades bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: