.

tvättatvättatvätta

Kategori: Allmänt

Idag är det Tosdag vilket innebär att alla barn i klass SP3e är lediga. Dock betyder inte det att Rebecca Harila är det, nej. På torsdagar är hon nämligen en exemplarisk och hjälpsam dotter som antingen jobbar i sin styvmors restaurang eller tvättar familjens kläder i tvättstugan. Båda två sakerna är ytters uppskattade av föräldrarna då det innebär avlastning, vilket leder till att det blir glada och säger ; tack så mycket Becca! och klappar henne på huvudet.


haha nej men. Idag har jag spenderat större delen med att tvätta världens fetsate tvättberg bestående av :

Handdukar
UNDERKLÄDER I MASSOR
Elins kläder
Robins (ytterst få) kläder
Mina egna kläder
Mammas (även här ytters få) kläder

Dessutom så SORTERADE jag allt , OOOOH WELL DONE! vuxenpoäng!

Nu ska jag till min far och äta/busa med AnskyPansky, sen ska jag  trampa iväg och unna mig en resa på solarieöarna med min underbara Sofie ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: