.

en låt....

Kategori: Allmänt

Ens val av åtar säger faktiskt rätt mycket vem man är som person. Denna lista tog säkert 2 timmar att göra, men de var det värt :)

Enjoy!


din favoritlåt:
Bryan Adams - Summer of '69

en låt som gör dig glad:
Gyllenetider - Sommartider
Helena Bergström - Aldrig ska jag sluta älska dig
Aly & AJ. - Walking On Sunshine
brandsta city släckers - kom och ta mig
Drängarna - Jag är en riktig raggare


en låt som gör dig ledsen: 
Christina Aguilera - Hurt
Simple Plan - Save You


en låt som påminner dig om någon:
Björn skifs - Håll mitt hjärta (farmor♥)


en låt som påminner dig om ett ställe:
Wondergirls - Nobody


en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle:
Markoolio - Millenium 2
Grease - Summer Nights


en låt som du kan hela texten till:
Sara Löfgren - Starkare
Björn Rosenström - Muffins (svårt då... hehe)


en låt du gillar att dansa till:
Aly & AJ. - Walking On Sunshine
Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun 

 
en låt av ditt favoritband:
Green day - American idiot


en låt som är guilty pleasure:
Limelights - varför jag (lilla melodifestivalen -04 haha)


en låt som ingen tror att du skulle älska:
Eminem - Mockingbird


en låt som beskriver dig:
SClub7- Bring It All Back


en låt som du ofta hör på radio:
- (lyssnar aldrig på radio)


en låt som du önskar att du fick höra på radio:
Discocrew - Här Kommer Rebecca , Egoboost! 


 
en låt från din favoritplatta:
Dr. Bombay - Rice and Curry (enda plattan jag äger, typ)


en låt du lyssnar på när du är arg :
Dead by April - What can I say


en låt du lyssnar på när du är lycklig:
Aly & AJ. - Walking On Sunshine (för tredje gången, ja)



en låt du lyssnar på när du är ledsen:
Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå
Brandy - Long distance
Ted Gärdestad Jag vill ha en egen måne 

 
en låt du vill ha på ditt bröllop:
Sarek - Om du tvekar
a1 - like a rose


en låt du vill ha på din begravning:
Metallica - Nothing else matter


en låt som får dig att skratta:
Björn Rosenström - Pojkarna som busar


en låt du kan  kunde spela på instrument:
Heliga natt på fiol, haha!


en låt du skulle vilja kunna spela på instrument:
Nordman - Ödet var min väg 
Sarek - Genom eld och vatten
(Nyckelharpa är coolt!)
 

en låt som får dig att känna dig skyldig:
White lion - When the children cry
Britney Spears - Little me (just yesterday)


en låt från din barndom:
Spice Girls - Wannabe
nicke och mojje - tjaba tjena hallå


en låt som påminner dig om den här tiden förra året:
Rasmus Seebach - Kalder på dig
Yolanda Be Cool Vrs DCup - We No Speak Americano

Kommentarer


Kommentera inlägget här: