.

wedgrfgth :D

Kategori: Allmänt

hej! idag köpte jag en ny tröja. Den är fin. JÄTTEFIN FAKTISKT. :D lite sådär smått random :)


 :)

och så lite bilder från igår när vi var i restaurangen och fyllde på med matvaror :




Efter att Anya skallade mig på familjejuvelerna...



YEAAAH style by.. haha skoja bara




Anya bär ett smeknamn; Multi-Anya. Ni förstår nog varför...
(för er som inte förstod, hon är hyperaktiv gånger tusen)


HAHAHAHA  stördo


mina tjejor, eller nååå

:)♥


nu ska jag sova , fast jag lär inte somna  för jag har redan sovit drygt fyra timmar hos Emil tidigare idag, smart man är... nåja :D

ser ni vad Anya har på sig för tröja btw? det ända rätta ♥

hockey imorron också , yey

nä nu ska jag sluta

HEJDÅ !

ps:

nä skoja bara igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: