.

lite nattskriverier huuuh :)

Kategori: Allmänt

heej! öhm... alla sover väl nu antar jag. Iaf om man kollar på min msn , där är det endast en enda som är online och det är Sun i min klass, resten är offline eller har upptagenstatusen.

jag vill inte sova, drar mig från att göra det nu för tiden. jag har jättesvårt att somna, ligger och fryser fast jag sover med täcke+filt och ingenting är skönt nog utan måste hela tiden läggga mig på ett annat sätt.. Drygt! värst av allt är dock alla tankar som kommer upp. Jag har alltid ansett att man inte ska ångra saker och ting eftersom dom inte går att göra ogjorda hur mycket man önskar. Just därför har jag alltid sträckt på ryggen och vart stolt och bara skakat av mig saker.

men vissa saker går inte att inte ångra , helt enkelt. vi är bara männskliga och det är inte att leva fullt ut om man inte ångrar sig.

okej nu har jag tappat tråden och bara skrivit av mig , dessutom har jag fetaste pms:en så jag är jättekänslig just nu haha, men de jag vill säga är att sen en tid har jag börjat ångra saker som jag har sagt och gjort i mitt "förra" liv (innan jag fick mitt lilla lyckopiller vid namn Emil ♥)  , och det är på natten som jag ska sova som alla tankar kommer upp . "varför gjorde jag inte det?", "varför brydde jag mig inte mer?" , "varför lät jag han sänka mig så jävla hårt?" "varför fanns jag inte där för henne in i det sista?" 

jag är en tjej med ångest som har sprungit flera mil från verkligheten, men det spelar ingen roll. För hur fort man än springer hinner verkligheten ikapp ändå. Förr eller senare. Alltid. man kan inte fly från sig själv.

 

Sen drömmer jag så mycket konstiga saker. Det finns tex en randomkille (en gammal vän/ragg? eller nå) som förföljer mig i drömmarna. stört! vi har som ingen kontakt alls längre. Nåja, i drömmarna är han iaf snäll så där kan han fortsätta vara :)

Men jag drömmer även om min farmor och mormor som sitter uppe bland molnen och kikar ner just nu (hej på er!) och de är också bra drömmar för det är mitt sätt att "kommunicera" med dem, vilket känns väldigt fint. Men sånt tär ändå på psyket. Ni tycker säkert att jag låter som ett psyko nu men då får ni väl ta och göra de , min carebox är tom. Kan säga att jag har fått vissa frågetecken klargjorda genom att träffa dom i mina drömmar. jag vet att dom mår bra nu, att dom är friska ♥

såååå.... jag vill inte sova för det är så påfrestande, dels pga. alla tankar och sen alla drömmar. Tänker er själva hur det är att vakna upp men ändå inte alls vara utvilad. ja justja.  


ps. nu har även sun loggat ut. fan


haha, på julafton hade jag så fet utväxt att när jag hade uppsatthår så såg det ut som att jag var brunnet, men så sen man en liiiten blond svans sticka fram där bak :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: