.

im back!

Kategori: Allmänt

Heipa, de var inte igår vaa? haha sånna som mig vore inte få blogga alls. Datorn har haft virus (från Kissies blogg, jävla...) och mobilen är inne på lagnig, drygt... det var först igår som jag satte mig ner och fixade bort viruset, tog några timmar och nu är den förhoppningsvis frisk igen (: om ni nångång får virus, eller för övrigt bara vill rensa datorn på skit kan jag tipsa er om Windows Live onecare . Ett superbra skanningsfunktion som är helt gratis, googla bara på namnet så hittar ni, superbra och superlätt!

Hmm... skrev faktiskt ett inlägg för någon (läs: några) veckor sedan men det blev tydligen inte publicerat.. aja :D



Jullovet var awesome, tänkte göra en liten snittsig sammanfattning utav det...

* Jag fick pengarna av ACC!!! tusen tack , bara ett halvår senare.. ;D

*Julafton välkomnades med förkyldning...

*Jag klädde ut mig till Tomten men Anya var för smart och insåg snabbt att det var jag.. numrea går jag under smeknamnet "TomteBecca" och är världens bästa storasyster , hon tror att de var jag som gav henne alla julklappar. Great ju!


*Fick jättefina julklappar!!! thanks guys ♥

*Jag gav ovanligt många/dyra julklappar i år, för en gångs skull har jag lyckats spara pengarna flitigt! crds till mig :') Och jo, det gör skillnad, visst är det tanken som räknas men... den ursäkten funkar inte flera år i rad.

*Jag följde traditionen i år igen med att mellandagsreashoppa! Sjuk i feber och med en trött pojkvän bar det in till stan som var lite utav en besvikelse. men lite hittade jag , tillräckligt för att bli nöjd :)

*TRÄFFADE MINA LILLPITEFAVORITER!!!!!!!!!!! Först var det shopping med finaste Amanda i Piteå där jag hittade jättefina saker, sen blev den en fika där vi pratade om allt möjligt. galet bäst hon är! sen hann jag även träffa två underbara Jensan och Bigge en snabbis innan bussen gick, synd bara att de bara blev några få minuter :/ men bättre än inget alls ♥ Bästa dagen på hela lovet helt klart :)

*Firade nyår med Emil! Först var vi på en nyårsfest på restaurangen som mina föräldrar hade styrt upp. Där blev vi snabbt barnas favoriter och fick agera Nicke och Nilla i några timmar. Förfriskade herrar bjöd mig på en sjukt god cider (antecknar ni ?) Sen bar det av till stan och kolla på fyverkerier, förlorade min nyårskyssoskuld ♥


*Dagarna efter nyår vart jag frisk och då packades en bil med fyra glada ungdomar som styrde till Boden, nordpoolen. vi busade på en halkig hinderbana i vattnet och jag ramlade och skrapade upp rumpan och trodde jag skulle dö av smärta , fyfan vad det sved! efter det var de slutbadat, men kul hade vi! sen vart alla sjuka... Hann vara frisk i någon dag bara -.-


*Har myst en jävla massa med världens finaste kille ♥

*Har färgat håret till en färg utan namn, dessutom har jag kvar utväxten... att jag aldrig får bli nöjd? haha nåja :) nu ska håret vila lite sen blir det bannemig brunt!

*Gjorde min livs bästa investering, på riktigt! Drog äntligen tummen ur pastejköket och köpte frisörshampoo + inpackning. Loreal professional absolut repair blev det, och damn... bara efter en tvätt var det STOR skillnad på mitt tokslitna hår. Produkterna är inte bara bra, dom är magiska!!! Rekommendaras STARKT! Just nu har dom specialpris på just lorael professional på Hair team i stan, skynda fynda vettja :)

*Mamma åkte till kranfors och då passade jag och Elin på att göra en extreame makeover i hennes rum. Slängde ut möbler, satte upp gardiner, fönsterlampa och tavlor. Det blev jättefint och mamma blev sååå glad! Mor och jag kommer sällan överrens men jag älskar henne ändå grymt mycket och jag älskar att göra henne glad. Och det blev hon, hennes rum ser numera ut som ett ritigt rum , inte som ett förråd....

* Tog ut det sista av tandställningen! efter 5 års jobb att reglera mina tänder är jag nu nästan helt metallfri i munnen :) kvar återstår min tungpiercing som jag har försökt att ta ut men sedan satt i den igen.. den är hatkärlek , vill inte ha kvar den men kan samtidigt inte slita mig från den x) Men bort ska den , nångång!

*hade Harry potter maraton /tjockisnatt med Sara, eliiiiit! grymt fin vän, sånna kvällar måste vi ha oftare :)


nu kommer jag inte på något mer , men där har ni större delen av mitt jullov :) Har i princip bott hos Emil dessutom , har knappt vart hemma. Trivs så grymt bra tillsammans med min älskling ♥ fina underbara bästa Emil!

gamla campic, det enda som inte är på extrena... vågar inte koppla in den riktigt än förens jag vet att viruset verkligen är borta :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: