.

En finulig uppfinning

Kategori: Allmänt

Min syster är världesbäst på att samla på sig småsaker som sedan blir liggandes, sjukt irriterande. Så igår när jag städade rummet kom jag på en ytterst smart idé om hur man kan samla ihop örhängen, halsband och vissa armband på ett snyggt sätt, nämligen genom att spika upp en krok på väggen och hänga en kemtvättgalge där! Simpelt är bara förnamnet. Woho smart jag känner mig haha. Syster blev nöjd iallafall :D



Fashöööööön!

Haha, kan ni förstå att allt detta har legat framme på bokhyllan?

Imorgon är det fredag, sen påsklov. Fyfasen så skönt, har haft hur mycket plugg som helst den senaste tiden. Projektarbetet ska lämnas in imorgon och jag blev klar tidigare idag. Rapporten blev svinbra, är sjukt nöjd! Jag som annars brukar vara en tidoptimist och skjuta allt in i det sista. Skönt att slippa spendera natten med att skriva :) 

på lördag blir det att jobba, najs!

Jaja, sova nu va. Godnatt! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: