.

igår, idag , imorgon

Kategori: Allmänt

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 8 år
2. gick jag i tvåan
3. visste jag inte vad bekymmer var



FÖR 5 ÅR SEN,
1. var jag 13 år
2. gick jag i sjuan, stor flicka!
3. var jag jämt med Carro :) soulsister från blöjan till graven! 


FÖR 3 ÅR SEN,
1. var jag 15 år
2. gick jag i nian
3. var jag med i ett danslag , ACA Divas!
4. valde jag fel gymnasielinje





FÖR 2 ÅR SEN,
1. var jag 16 år
2. gick jag i ettan
3. fick jag min första kyss i en mörk buss
4. var jag tok-kär i en pöjk




FÖR 1 ÅR SEN,
1. var jag 17 år
2. gick jag tvåan
3. var mitt liv katastrof
4. var jag spyless på allt som hette kärlek 
5.dog min farmor, som jag saknar enormt jättetmycket!♥


tack för att du alltid fanns där i ur och skur. Tack för allt du lärt mig.
tack, tack så in i själen mycket tack , för att du var du. ♥


FÖR ETT HALVÅR SEDAN,
1. var jag fortfarande 17 år
2. dog min mormor, vila i frid underbaraste ♥ 
3. var jag ledsen men samtidigt otroligt glad
4. var jag väldigt förvirrad över mig själv


jag hoppas att du har det bättre nu. och vart du än är , så vet jag att du är i trygghet.
De gör så ont att se ditt gamla hus på sörviksgatan 32 , och att se ditt namn inristat i familjegraven.
Vila i frid mormor, tills vi ses igen


FÖR TRE MÅNADER SEN
1. festade jag och bästa vän i Magaluf, oförglömligt!
2. Sommarjobbade jag som städare och pratade en hel del om livet med min fina handledare
3. FYLLDE JAG 18!!!!!!



FÖR EN MÅNAD SEN,
1. var det slutet på mitt livs sista sommarlov
2. tillbringade jag all min tid med pojkvän
3. var allt bra !
4. började jag trean



IGÅR,
1. fick jag annorlunda bild på två kompisar, varv av en av dom står mig nära
2. var jag med pojkvän
3. ... och pradade med Elisa i telefon :D




IDAG,
1. slutade jag tidigt , skönt! 
2. ska jag på möte med luleå hockey 
3. känner jag för att vara själv



IMORGON,
1. är det FREDAG
2. Har jag ingenting speciellt inplanerat :)
3. ... mer än att vara med Emil ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: