.

"sötis , låtsas sova fridfullt, ska ta kort så hela världen får se hur söta vi är !"

Kategori: Allmänt

haha , vet vi vad jag tycker är fult ? de är när folk tar bild på sig själv och sin pojkvän/flickvän när dom "sover" och har det som typ... visningsbild. haha speciellt när man ser en kamera-arm, hallå liksom xD 

vafan , vem vill se dom när dom  SOVER ?!? jag menar , en bild på mig och Emil skulle vara allt annat än charmig och kärleksfull... Han ligger på kanten och balanseras och har ena arman för ansiktet och andra för skrevet eftersom jag knäar och armbågar honom när jag sover. Och jag skulle ligga med öppen mun och dreggla som en rabieshund , ha en stor dubbbelhaka och ligga utbredd med armer och ben huller om buller. Fint ? eeh neee




hahaha typ såhär ser jag ut när jag sover! fattar inte varför
 Emil gillar att kolla på mig när jag sover... kanske för att jag ser...avslappnad ut?.... hahaha även kallat klubbad säl 




haha  vem sa kvinnliga, sensuella händer?  korvfingrar in my <3 förfan :D

 hejdå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: