.

jag älskar...

Kategori: Allmänt

En sak som jag verkligen älskar är hösten. Och de är just hösten om är min absoluta favoritårstid, vilket är ganska ovanligt. Dom flesta föredrar ju sommaren, speciellt här uppe i norr. Vet inte , men jag blir alltid så rofylld inom mig på hösten =)


Men nej , jag råälskar hösten. Jag älskar alla färger på träden. Jag älskar att cykla till skolan och lyssna på musik jag älskar. Jag älskar att det varken är för varmt eller för kallt , lagomt helt enklet. Jag älskar alla halsdukar man får gosa om halsen och samtidigt se stilig ut . Jag älskar att skinnvantarna får inta sin obligatoriska plats i väskan. Jag älskar att virda sönder nacken i alla omöjliga vinklar för att bara kolla, bara för att man kan. Jag älskar att traska omkring i skogen med stövlar och fleecetröja och plocka blåbär. jag älskar att plocka fram alla höstskor och använda stickade strumpbyxor.  Jag älskar att känna löven prassla under skorna. Jag älskar att gå hand i hand med pojkvän och peka på saker och säga ; Emil , ser du trädet med knallgula och röda löv? VACKERT!!!!

Jag önskar att man firade julen på hösten istället för vintern, och istället för en gran skulle
man ha en ståtlig björk. ååååh !




För att, du har berört mig på sätt jag inte trodde var möjligt. Du har fått mig att öppna ögonen för saker som jag inte trodde fanns eller gick att se. Du har fått mig att känna känslor som jag inte trodde fanns. Du, Du har fått mig att tro på ett föralltid , på ett tills döden skiljer oss åt, på ett så levde dom lyckliga i alla sina dagar. 4  månader, hur har du lyckats med allt detta ? på 4 månader? du måste var gud

Kommentarer


Kommentera inlägget här: