.

gvjhbn puj

Kategori: Allmänt

om någon skulle ha frågat mig för sisädär tre månader sen om jag hade feber hade jag blånekat det och svarat att jag faktiskt aldrig har haft det. och det var precis vad jag trodde. Men så i sommras , när jag var redigt förkyld så frågade Emil mig det , och jag nekade som vanligt. Då ville han bevisa för mig att jag hade fel och plockade fram en febertermometer. in i det sista så trodde jag inte att jag hade det , och när den visade 38,5 grader så sa jag ; HA! vad var det jag sa. men då visade det sig att det faktiskt var han som hade rätt, för gränsen till feber ligger på 38.2 , alltså hade jag just... Feber. inge mycket , men den fanns där.


och jag tror faktiskt att jag har det nu igen. för jag fryser och mår typ allmänt piss samtidigt som jag är varm... Juste, nämnde jag att jag mår illa dessutom? och har ont i huvudet ? fyfan vad jag tycker synd om mig själv just nu. och en sista sak; nämnde jag att jag spydde idag ? ganska nasty faktiskt... och ännu mer nasty att jag gick till skolan sen. men jag gillar att kriga mot mig själv, och jag mådde faktiskt bra efteråt och har inte spytt nåmer...


aja , hej världens mest meningslösa blogginlägg 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: