.

peep toe

Kategori: Allmänt

i risk för att låta extremt okvinnlig nu men ....

JAG FATTAR VERKLIGEN INTE GREJEN MED PEEP TOE SKOR ?!?!


alltså , de finns huuuuur många som helst snygga skor , men jag blir lika besviken varje gång jag tittar närmare på dem och inser att det är öppen tå , såkallad "peeptoe". HALLÅ ?!? inte bara det att det mer eller mindre ser ut som att dom har fastnat i rulltrappan och gått sönder, dom blir ju odugliga på hösten/vintern och många modeller är för varma att ha på sommaren.

UNDANTAG är typ "sommarskor" , om ni förstår vad jag menar.. men kolla in dessa :



(valde bara några random)


När när NÄR ska man använda dom ? speciellt vi insnöade norrläningar som har snö och kyla större delen av året. och dessutom, fundera på dessa två frågor:
- hur fint är det att se en potatis sticka ut längst fram ?
- och vem vill förfrusa sin stortå ?
 

inte okej...


ääääh , tacka vet jag rediga kängor ;)

Kommentarer

  • Emil säger:

    i-landsproblem älskling! ;)

    2010-10-11 | 16:11:30

Kommentera inlägget här: