.

vare någon som sa...fredagkväll?

Kategori: Allmänt

Det tar verkligen emot att veta att jag måste upp till skolan imorron och vara på öppet hus, ser verkligen inte fram emot det...

Dum fredag dethär är, Emil är i Kiruna, Elisa vill inte veta av mig(hehe hoppas du får skuldkänslor;)) , Sofie är i piteå och jag har ingen som helst sovmorgon imorgon, bläääää!


För att krydda på lite extra så kan jag meddela att jag har börjat få sömnproblem, tidigare behövde jag bara blunda så sov jag men nu ligger jag vaken länge och väl och bara vrider runt i sängen som en daggmask. WHYYYY GOOOOOD? jag älskar ju att sova :( 


Sen att inte få sova med Emil i helgen känns också surt :( inte för att jag missunnar honom att hälsa på släkten i Kiruna , haha tvärtom! har nog sett fram emot hans resa lika mycket som han själv tror jag :D men jag vill sova med han!!!! somna med huvudet mot hans axel, hålla hand och lyssna på hans hjärtslag och vakna upp och inse att man inte har rört sig en enda milimeter under hela natten. De är bland dom bästa känslorna som finns. ♥

(haha nog för att vi för det mest somnar röv mot röv och ligger och fiser på varandra istället för att gulligulla, eller somnar drägglandes medans den andra är på toa, men de är en annan histora som faktiskt har sin egna lilla gnutta charm ;)) 


Försöker hur som helst säga att jag saknar dig Emil! ♥♥

Juste! jag är skyldig Emil en Thailandresa. Igår slog vi vad om att han inte hade en blogg, och jag var ju så säker på att han INTE hade det så jag tänkte att jag kunde sattsa hur högt om helst. Sen bevisade han motsattsen.. haha. Så Thailand nästa då va.


haha gulligulli, näsgnugg :) 

Ord kommer aldrig någonsin klara av att beskriva min kärlek till dig. Den liksom bara finns men är ändå gränslös. Jag.. älskar dig. Jag älskar dig så enormt jättejättejätte mycket.



Med de säger jag GODNATT

Kommentarer

  • JOssan säger:

    Finaste flickan på jorden <3

    2010-11-27 | 18:23:54
    Bloggadress: http://thingsthatmakeyou.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Ångest.. ;)

    2010-11-29 | 14:49:43
  • Emil säger:

    Jag älskar dig! <3

    2010-11-29 | 17:45:34

Kommentera inlägget här: