.

PEPPARKAKSDEG FÖRFAN!!!!

Kategori: Allmänt

shululu! haha töntigt iknow


wala brushan , idag försov jag mig fett länge! jävla svennelur som inte ringer på morgonen... Wala

eller nåe

Hej allesammans! Wohoo. Kom inspringande till provet idag, 20 minuter sen svettig och jävlig och kunde fan ingenting. nåja , jag dök ju upp iaf (y) skrev faktiskt en hel del så ett G kan jag kanske ha lyckats skrapa ihop men jag vet inte om nått av de var rätt heller så aa... (: internationell ekonomi är så tråkigt ämne -.-


jag slutade efter det och då träffade jag karlajäveln (haha ♥)  i hans skola där vi skulle käka lunch men de var Pizzasoppa och sånt kan man ju inte äta så de blev en halv macka (y) asså pizzasoppa , hör ni inte vad konstigt de låter? flytande pizza, mumz! aa fast ne (:

nejmen, soppan går väl helt okej att äta men de är namnet som gör mig lite fundersam :)


sen gick vi till gesällen där dom sålde pepparkaksdeg!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  dog några gånger, jag älskar pepparkaksdeg! ett kilo för 25 kroner , värsta årsförbrukningen ju!

Emils lektion började så jag gick vidare mot stan och vid biblioteket träffade jag världens bästa nikta och hans vän markus :D  vi gick in och lirade lite neger och president och mumsade på pepparkaksdegen, gött! haha jag blev Barack obama - Både neger och president! trött humor :D

så, nu har jag nämnt ordet "pepparkaksdeg" nog många gånger, så nu slutar jag tjata om de.  

nu sitter jag här i min ensamhet och äter deg. gott. otroligt gott. Enormt jävla jättegott!


nu ska jag bjussa på nåra fräsha cambilder!



sämsta camen i världshitorian :')

nu har jag ätit mig in i ett sockar/diabetesrus, peace!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Detta minns jag! :D

    2010-11-18 | 19:17:23

Kommentera inlägget här: