.

jobbjobbjobbjobb

Kategori: Allmänt

chacha blöggn

ska snart möta Elin på coop, ska kanske köpa blekmedel till håret. kanske. hinner säkert ändra mig på vägen nämligen.


Jag längtar till sommaren, för om det blir som jag vill kommer jag jobba på ett visst ställe då och tjäna feeeeta cash. inte illa ! och jag är en såndär som planerar pengarna innan dom ens finns , haha , så jag har rean lyckats planera upp allt. såhär;

Om jag får jobbet , då kommer jga tjäna ca. 50 000 kr efter skatt, och dethär ska jag sprätta dom på:

1. Bjuda med Emil till stockholm. Shopping , grönan osv. kul!
2. Köpa mig min drömjacka; Canada goose parkas!
3. Fly till Thailand och stanna där tills mitt visum går ut
4. körkoooort, kanske... TRÅKIGT!
5. sen slösa resten på massa skit , höhö (y)

ska aldrig mer ta jobb av föreningar som inte ger en pengarna, bedrägeriii!





hehe hejdåå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: