.

ghyjyg

Kategori: Allmänt

Heeeeeej.

ska snart åka till bergnäset för att vara med Sofie och Nikita :D Mina två bitches :)

Idag när jag skulle duscha upptäckte jag att vi inte hade nå varmvatten. Envis som jag var skulle jag duscha iaf, i iskallt vatten. inte de mysigaste man kan inviga morgonen med minsann :(

Begravningen var jättevacker i Torsdags. Tidigare förstod jag inte hur folk kunde säga att något som är sorgligt och ledsamt som en begravning kan vara vacker, men nu vet jag vad dom menar. Det var en känns som är svår att förklara. Jag kände en känsla av tillhörighet. att jag inte var ensamen om att sörja över en sak. oftast när man är ledsan så har man ju ingen att dela det med. eller liksom att man är en som är ledsen och resten tröstar. Men nu, nu var alla ledsna och fick sin tid att sörja utan att någon blev besvärad av det. nej jag vet inte. Nog vet jag att mormor kollade ner på oss och log sitt varma leende och nog vet jag att hon hade kramat om oss allihopa och torkat våra tårar om hon bara hade kunnat. underbara, älskade momo....♥ Ett sista farväl var det , men hon kommer alltid att finnas kvar vid min sida.


Efter begravningen åkte jag till stan en snabbis, sen blev jag övertalad att sova hos världens finaste Nikita. Fösrt mötte jag upp solariumknarkande Sofie på suntan sen cyklade vi till bergnäset (eller , hon cyklade och jag åkte snålskjuts ;)) Sen blev det att chilla med nikitaaaaa :)


ääääh, har som inget att säga egentligen....


ni får ha de bra hejdåååå





Mamma, syskona och kusinerna. massa kärlek till er!



Nikita klädde ut mig till muslim (:


I matsalen fick vi ta lite smitsig reklam från Wasa, nämligen "hårdbrödflingor" - det perfekta mellanmålet.




Här har ni min åskit om dom:


JÄVLA SKIIIIIIT!!!!!!!!!!! :( påsen gick sönder i min väska -.-



De mest positiva med denna dag hittills är att det är ett underbart väder ute och  att jag hann träffa Krille. Perfekt lördag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: