.

5 maj

Kategori: Allmänt

Hello gott folk. Idag har Ribäcci ich Hannoow storfyndat på ginatricot.  För min del blev den en ursnygg svart liten väska och en ljusrosa kjol. båda två för endast 58 kr! Ibland han man tur :) Och min papa har köpt batterin till min digitalkamera (har inte orkat göra det själv...) Så nu kan ni räkna med måga bilder framöver :)

Inatt sov jag hos sofie. Det var tänkt att vi  skulle plugga men vi svamlade bort tiden och tillslut så somnade jag där vid tolv... Blir så fort trött! Jag skulle plugga till dagens Nk prov , som jag som vanligt inte hade läst på alls något till.. Men jag klarade de , svarade på nästan allt! Tillslut tog tiden slut så jag hann inte svara på två frågor.. :/ nåja :)

hahah lite kul idag när jag och sofie pratade med Berhan och Reza.

Reza: varför är ni så stiliga?
Rebecca: för att vi känner för de ! :)
Berhan: Walla så säger man inte till brudar!
Reza: vad ska man säga då?
Berhan: Att dom är snygga, söta , vackra.... rompaaaaah 

hahaha rompaaah ;)

Imorgon är det en tung dag som väntar. Då ska jag nämligen på begravning. Min mormor somnade in i påskas och nu är det dags för ett sista farväl. tårar rullar ner för kinden nu, det är så svårt att inse och fatta, att nu har ännu en som stod mig varmt om hjärtat lämnat jorden och gått över till andra sidan.♥








En nyklippt och stolt Rebecca. Fan vad nöjd jag blev över håret! :)





Dessa vare jag köpte idag :)



Och denna köpte jag för några veckor sedan. är på hugget när de gäller reafynd ;) Ni ser ju priset, 20 spänn liksom ?!?!



haha putter brud! Vera färgade mitt hår i måndags , honungsblont heter färgen. tyckte att de blev lite för gult men är ändå nöjd! :)

 
BUS :)




och så till sist , en video som jag hittade på elins blogg. Mina prinsessor!


Nu måste jag springa till pappa, ha de bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: