.

snodde en lista från Elins blogg. Den var rätt tråkig faktistk

Kategori: Allmänt

4 saker jag ser fram emot:

- MALLORCA MED ELISA
-Luleå crusing
- Nakenbada
- 13 juli, då blir man myndig!

4 saker som irriterar dig:

- att ha världens fetaste håltimme och sen när lektionen väl börjar får man veta att den är inställd
- Folk som frågar om man är sur när man inte är de.... haha
- folk som är oseriösa 24/7.. tex om man har deeptalk med  dem så skämtar dom bara bort de !
- folk som gillar sina egna inlägg på facebook xD

4 saker jag säger ofta:

- skoja inte
- va?
- vafan
-lilla gobben

4 saker jag gör varje dag:

 - träffar sofie! (nästan iaf)
- äter havregrynsgröt ;) (JAAA , DE HJÄLPER EMOT RESFEBER!!!! :D)
- bajsar
- lyssnar på summer of 69' . seriöst , min dag blir helt bananas om jaginte lyssnar på den.


4 saker jag har med mig jämt:

- mobilen
- tändare (nej, jag röker INTE, och har aldrig gjort det och kommer aldrig göra de)
- min korthållare
- en silverring och ett silverarmband ♥

4 saker jag rör varje dag:

- mobilen
- mitt hår
- havregrynspaketet
- tandborsten

4 saker jag värderar högt:

- mina vänner
- min familj
- folk som är trevliga! tex busschauffören, kassörskan ni fattar
- ärlighet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: