.

hata projektarbete...

Kategori: Allmänt

heej på er.


Det är tänkt att jag ska jobba med mitt och Heléns projektarbete, men det går riktigt trögt. varför var alla våra lärare tvugna att sätta oss på värsta feta projektarbetet bara några veckor innan skolan slutade?!? vi hade ju liksom all tid i världen efter påsklovet tex...


Nej, det går trögt somsagt. aja. Jag sitter och nöter massa musik istället. Bland annat Simple plan. jag älskade simple plan när jag gick i högstadiet och början av gymnasiet. Kul att jag kan alla deras texter i låtarna mer eller mindre utantill :) Gud vad jag jag har lyssnat på dom i mina dar, deras låtar har betytt så enormt mycket för mig vissa stunder.  Att lyssna på deras musik nu väcker otroligt många starka minnen och känslor på både gott och ont :)



speciellt domhär låtarna talar rakt in i mitt hjärta





nej om man skulle ta och hugga i projektarbetet nu iallafall...

PEACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: