.

sommar

Kategori: Allmänt

♥gud vad underbert väder det är ute! Efter att ha vart känd som den blekaste i norrbotten under hela vintern tar jag alla tillfällen jag har till att sola i ett tappert försök att kunna få lite färg. Jag går numera bara omkring i kjolar/klänningar/shorts och jag tvekar inte att kavla upp linnet och vädra fläsket. Dom senaste dagarna har jag och kära vänner varit och badat, solat och tagit det lugnt på bryggor i hamnen. på raster i skolan har vi lagt oss på bänkar på skolangården och fördrivit tiden. Älskar sommaren ! :)


Jag har inget speciellt att berätta, men däremot har jag använt min kamera flitigt så jag har flera hundra bilder som jag vill dela med mig av. Dock är det lite för många för att ladda upp här, så jag plockar ut dom bästa. ♥



I tisdags for jag, Nikita och Sofie ut och grillade!


Nikita och jag. Han är en otroligt fin vän ska ni veta!





Piff klarar sig inte särskillt bra utan sin puff

Det föredetta paret :)





I Onsdags for vi och badade på gultzaudden. åters andra dopp! inte illa pinkat ;)


Becca Emil Sofie Nikita :)


I Torsdags gick jag, Alex och Helen ner till hamnen på lunchrasten:)



Superfina Helen :)




Idag for jag och Sofie ut till leos lekland och busade med hennes "mammas" son :)

HAHA underbar min!


Min bitch :)


<3<3<3 <3








sötkorv <3



Blev attackerad av bollar :< :D

Kommentarer

  • Lela säger:

    NIKITAA!! HAN VAR PÅ VALLEN , PÅ LÄGRET ! JAG MINNS HAN ;) han var as snäll! <3

    2010-05-22 | 23:09:25
    Bloggadress: http://lelatjejen.blogg.se/
  • Nicky säger:

    Löv u bitch :) <3

    2010-05-23 | 22:45:51

Kommentera inlägget här: