.

fytjy67t

Kategori: Allmänt


Jag tänker på tiden. Tiden som har varit , tiden som är nu och tiden kommer att komma. Jag tänker på alla saker jag har gjort i mina dar. Saker som jag önskar med hela min själ att jag kunde ändra på så att dom blev annorlunda. Jag fattar mig inte på mig själv. Jag vet att ingenting varar för alltid men ändå tar jag inte vara på tiden och gör det bästa av den. Jag har förlorat människor som har legat mig varmt om hjärtat, personer som jag har älskat mest av allt på hela jorden men som jag inte ens har lyft lillfingret för att bevisa det för dem. Jag ställer mig jämt frågan, varför? varför lägger jag dem så långt ner på prioriteringslistan? varför väntar jag alltid tills det är försent? Varför kan jag inte ställa upp för dom, så som dom en gång ställde upp för mig, är det verekligen så mycket begärt?


jag ska sluta lita på folk som tänker "det spelar ingen roll vad jag gör, hon kommer ändå
 förlåta mig och allt kommer bli som vanligt"


Jag ska sluta lita på folk som bara har mig för stundern, som sedan petar bort mig
när dom kan ersätta mig med bättre alternativ


Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor
Jag ska sluta lita på fel människor


Ajaaa, de går väl över förr eller senare. och om det här något annat än pms,
då blir jag fan jävligt rädd för mig själv....


Kommentarer

  • sofie säger:

    finns alltid för dig gumms <3 BFF!

    2010-05-20 | 20:49:52
    Bloggadress: http://sofiel.webblogg.se/
  • jennifer säger:

    Du har så rätt i det du säger!

    Det spelar alltid roll vad man gör! ALLT! Även om någon bara säger: "äh, det spelar ingen roll" när du frågar vad de vill göra. Det är väl klart som fan att det spelar roll! Självklart! För om du då föreslår att leka med Barbies så kommer de ju svara "nej". Så det spelar ju roll!

    Varför man inte prioriterar människor har att göra med att man vet att de finns kvar. Och visst, det stämmer ju ett tag, men sen så kanske de inte finns kvar för just dig (eller andra) längre.



    Jag vet att du kommer att försvinna om jag inte träffar dig snart och prioriterar dig.

    Jag vill verkligen inte att du ska försvinna.

    Jag vill verkligen inte alls tappa dig.

    Jag vill verkligen ha dig lika nära som vi var förr.

    Jag vill verkligen kunna se dig och känna samma glädje som jag gjorde förr.

    Jag vill verkligen kunna se dig i ögonen och känna att du ser mig precis som jag är.



    Jag vet att du är en underbar människa och jag ser det på dig när jag ser dig. Jag ser på dig att du vill alla väl. Jag kan se på dig att du är fantastisk, du är Rebecca.

    Jag saknar dig <3

    2010-05-22 | 20:10:05
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: