.

söndag

Kategori: Allmänt

Tjebbab. idag är det söndag och söndagar är alltid lika sega. Nåja, de är väl bara att accpetera att gud uppfann söndagen i syfte för att det skulle vara en vilodag. säger världens minst kristna flicka :)


Klockan är snart tre och jag sitter fortfarande i mitt nattlinne. NOTERA TRENDEN: djurmönster


haha skoja , ett litet skämt vi några i klassen har börjat köra med  efter att Helén skriver så i sin nya blogg 
(----->stylebyhelen.blogg.se<-----)



Just nu väntar jag på att Sofie ska komma hem från Piteå, snartsnartsnart :)


Igår cyklade jag och Emil till Lulviken och badade!!! haha fan , första doppet för i år :D och sååååå farligt kallt var det inte. Man är ju norrlänning, härdad från kylan ;) Alltså det har ju vart värsta kanonvädret ändå sedan i torsdags ! nu är det sommar :)



Ja, jag är blek












NY BIKINIII :D haha strippade lite på en brygga i hamnen i fredags.





Genom allt med dig




Fan , sofie kom inte med i bussen så nu måste hon vänta till klockan halv fyra...




Kommentarer

  • Jossan säger:

    Fin bikini, har en likadan :D

    2010-05-17 | 11:25:34

Kommentera inlägget här: