.

Måndag

Kategori: Allmänt

Heej. Idag är det "första" dagen på lovet! Det var tänkt att jag , Elisa , Sofia och kanske Mattias skulle ut och promenera på isen i hamnen (sånt som man gör här i norrrrrland), Men det blev inget av de. Vi tar det någon annan dag istället :) Så nu sitter jag här i bara morgonrock och funderar på att hasa  mig till duschen. Dock är allt balsam slut, ett stort problem om man är tjej med långt hår!

Idag är det hockey igen, superkul! det är hela tre matcher denhär veckan, vilket är ovanligt många. Men jag tycker att det är extremt roligt att vara där måste jag säga. dels pågrund av alla människor man träffar, både tjejorna och publiken, dels för att det är så roligt att stå på isen och poia och dels för att kolla på matchen. Bäst av allt är nog för att Elisa och Sofia också jobbar där, och med dom har man aldrig tråkigt! Och det är ju faktiskt på hockeyn som vi lärde känna Mattias, en vän som jag alltid har väldigt roligt med och som jag och Elisa numera också umgås på fritiden med.  På kort tid har vi hunnit dela många roliga stunder! :) 



 Igår var jag och Mattias och kollade på CheerleadingDM , där Elisa tävlade! Hon gjorde verklinen bra ifrån sig,  speciellt med tanke på att hon hade skadad tumme och bruten lilltå.

Sen på kvällen var jag med Hugo ett litet tag. han snöbadade mig lite smått , inte snällt :( 


Nej , duschen nu! ha de bra :)

och här får ni två klipp på oss som poiar, för er som inte vad de är :

De blev lite knas med räkningen i början här :)


Elisa längst till vänster och jag i mitten


Just nu är vi på basicnivå men både Elisa och jag övar för fullt och till sommaren
kommer vi ha lärt oss många nya trix när vi kan vara utomhus och träna :)
Tills dess måste jag köpa ett par egna pois
och ett par kiwidos !


 

In three words I can sum up everything I have learnt about life so far; It goes on...



Nötarlåten just nu 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: