.

det du drömmer om kan bli verklighet

Kategori: Allmänt

kolla här; 11/7 -09 skrev jag ett inlägg som hette "våta drömmar" (hahah ful rubik xD) som gick såhär;

"Jag drömde en jättekonstig dröm inatt. Jag var i någon by, vet dock inte vilken. Hade ingenstanns att sova och tog mig inte hem. Men jag träffade En kille, Emil hette han. Han hade blont, plattat hår och stylat det nivet sådär snyggt. Han sa att jag kunde sova hos han, så de gjorde jag. Han hade världens snyggaste kropp, lagomt stora muskler. Vi skulle sova i samma säng. Inget mig emot. Haha, räkna ut själv hur drömmen slutade..."



okej , nu kommer vi till det läskiga.... jag minns drömen väldigt starkt. jag drömde den ca. två veckor efter att det hade tagit slut med mitt ex, och i drömmen var jag i hans by men jag ville inte skriva de på bloggen eftersom jag ville inte att han skulle veta att jag saknade honom så mycket att jag till och med drömde om honom... Hur som helst! i drömmen var jag i hans by men eftersom det hade tagit slut mellan oss kunde jag inte sova hos honom, så jag tänkte att jag skulle gå in mot staden. när jag var ungefär vid ett berg som heter Göla kom då denhär Emil. Och tror ni inte att beskrivinigen stämmer exakt överrens på min nuvarende pojkvän Emil?!?!  Det blonda, underbara håret, personligheten, NAMNET. Amen ni fattar ?! Det var som om... jag vet inte , nästan som en sanndröm på nå sätt... Juste, värt att nämna är att jag inte kände Emil när jag drömde dethär , utan han lärde jag känna en månad senare.

hahah , lite kul men samtidigt lite läskigt :P



Såhär ser min underbara , fina, bästa Emil ut ! ♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: