.

zsrfdyre LÖRDAG FFS!

Kategori: Allmänt

hejhej (::::


hatar att blogga, funderar att lägga ner den... Men de vore ju väldigt synd , för den här bloggen har hängt med i svängarna ettt bra tag , även om jag har uteslutit att skriva många saker som tex resor. Stackars blogg egentilgen , har alltid tagit ut min ilska just här av alla ställen, inte smart nej!


Hmm, försöker övertala Emil att starta en ny blogg med mig men han lät inte särskillt pepp på det, dumma!


uuum, idag är det lördag och idag ska jag jobba på som tivolivärdinna PDOL, ska bli kul ! :) även fast lönen inte är de bästa (400 kr för 8 h) men de är ju också pengar , dessutom är ju jag till och med van att jobba gratis så de blir ju ingen skillnad förutom att jag för en gångs skull får lite kosing :)

fast de går väl inte att jämföra att jobba som tivolivärdinna och jobba på hockeyn..... Hockeyn är så sjukt rolig! Till er som vill veta så blir jag och Elisa Huvudansvariga för hockeyn, och vi har planerat både stora och små förändringar, ska bli spännande ! 


Hmmm, vad mer ? JO!!! jag sommarjobbade ju som lokalvårdare i tre veckor och det var faktiskt givande , fick underbara handledare och vi skrattade och prtatade väldigt mycket och hade kul :) (dyseleksimening dedär blev) 

nej men , vi hade väldigt seriösa samtal om livet osv och de var faktiskt givande , fick lära mig nya syner på livet (:


ääääh nu orkar jag inte skriva nåmer


om det är någon som har vägarna förbi tivolit ikväll (speciellt fröknarna LIDMAN!) så får ni väldigt gärna komma och säga hej !! :) 

BAJ

BILDBOMD :D:D



Systrarna på Arnonsbadet , Anya älskar att bada :D


Min hårfärg nu , hmmm....


Becca och Anya :):)




Becca, Anya och Emil :))


GLASSPAUS :D



Ninjakid! Anya ÄLSKAR att leka med Emil, så sött :')


FINT!





Bus i stadsparken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: