.

Boden alive

Kategori: Allmänt

igår förlorade jag min boden alive-oskuld. Hmm vad ska man säga.... Boden alive har ju inte direkt det bästa ryktet, fjortisar utan liv som super bort sina sorger brukar man säga. Men jag vet inte , tyckte verkligen att det var ett överskattat rykte för jag hade verkligen jätteroligt. med rätt inställning och sällskap kan det inte bli annat än bra!


Åkte till Boden själv (eller, hade ju sällskap på resan dit men inte när vi var framme) så jag kände mig ganska mobbad när jag strosade omkring själv där. Men efter ett tag kom Mina små vänner Emil och Kjelle och mötte upp mig, knasbollarna :D


träffade massa roligt fok där, bland annat carro och sara som jag sedan hängde med i slutet av kvällen.

jag hade riktigt jävla kul igår asså, tack alla fina underbara ! (: ♥



soulsister


kjelle Becca och Emil. haha fulla och glada

Kommentarer


Kommentera inlägget här: